Envisa barn =)

Så fort jag sitter med datan så kommer Adrian och ska trycka på knapparna eller dra ut sladden =)
så om det ser konstigt ut så är det han =)

Jahapp idag vaknade vi kvart över 5, jippi eller not..

Idag så ska jag följa med Micke till läkaren klockan 11 efter det så ska jag hem till pappa och rensa kattlådan blir väl runt 1-2 och sen måste jag hem och vänta på johanna =)

Lillkillen är så söt, just nu ligger han och tittar och prov suger vilken napp han vill ha =) hehe gullunge..

Äsch nu vet jag inte vad jag ska skriva mer...

Bloggar senare igen =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Men min föräldragrupp slutar runt 4 halv 5 sen är inte patrik hemma först kvart i 7 och då ska vi äta middag!



Så om ni vill kan ni ju komma efter 4 och åka runt halv 7 eller nått, om ni vill dårå =)





kram

2009-04-16 @ 07:59:10
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0