Glömde..


bort och skriva igår kväll, orkade iofs inte heller..

Imorse så vaknade vi halv 7 =) Lite senare än vanligt..

Idag ska det ju bli värsta kanon vädret enligt SMHI men man ska inte lita på dom men hoppas =)
då vill jag gå ut på läng promenad ner till hamnen och äta lite glass och titta på fåglarna..

Eller gå ut i skogen med Douglas iofs så ska jag göra det i eftermiddag med mamma, hehe snacka att inte veta vad man ska göra idag...

Har bilder från igår som jag ska sätta in =)



ADRIAN "SVERIGES NEXT TOPPMODEL" =)





ADRIAN FÖRSÖKER KLAPPA DOUGLAS





VÅRAN FINA HUND DOUGLAS =)





TACK OCH HEJ SÅ LÄNGE..

Kommentarer
Postat av: Emma

oki hehe.

men nån lucka ska vi nog hitta!

Jag ska kolla lite extra på min almanacka, så hör jag av mig sen =)





kram till e tre också plus hunden hehe!

2009-04-11 @ 09:17:03
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0