God Morgon *tralla lalla la*


Inatt har jag fått SOOOOVA =)  Adrian vaknade endast en gång och ville ha lite mat men sen somnade vi om och gick upp 05.56 =)

Just nu funderar jag på ifall jag ska ha tvättstuga idag eller inte, nää jag struntar i det så slipper jag stressa med det idag..

Juste jag skulle ladda upp bilden på när Adrian käkarde blåbär, ska bara orka hämta kameran..

Just nu håller Adrian på och försöker krypa, han fattar hur kan ska stå på båda knäna och hålla upp sig med händerna men det där med att flytta ben och armar har han inte lärt sig än..

Nää ska ta och hämta kameran och sen titta på The Voice och hålla koll på Adrian =) Inte det lättaste då han e såå jäkla snabb...


HÖRS SENARE..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0