Haha

Har precis tittat klart på Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show, vad roligt det var..
Tyckte synd om Tore som nästan började gråta för ett litet skrapsår, men men alla har olika smärttrösklar, skulle vilja se honom föda barn.. haha...

Jaja jag åkte inte till Forum idag, tänkte att jag bara skulle vara hemma och städa istället och vid 2 tiden kom mamma hit så gick vi ut med hunden i 1½ timme, skööönt..

Idag har jag fuskat lite med min diet, har ätit liiite godis och druckit liiite liiite coca-cola =)

Adrian har sovit sen halv 7, har varit riktigt gnällig och trött idag men ingen feber..

Imorgon ska jag åka till IKEA men min syster, måste köpa hatthyllan som vi inte fick plats med i bilen förra gången..


GOD NATT NU SKA JAG SOVA =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0