Hallloj =)

God Morgon på er =)


Vi vaknade för en stund sen och nu tittar vi på TV =)

Okej men nu ska jag skriva vad vi gjorde igår =)

Min Far ringde ju som sagt igår morse och så gick vi på promenad i ca 40-50 minuter, kommer hem och börjar städa och fixa lite då Adrians Farmor och Farfar kom på besök..
Vi gick också på en promenad i det fina vädret och tittade på huset vi vill ha =)  VAD KUL ATT NI KOM =)
När klockan är 2 så ringde mamma och vi åkte iväg för att handla lite, vi kommer hem runt halv 4 tiden och efter det gick vi ut med Douglas i 1½ timme =)

Såå såg våran dag ut igår...

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, har inget direkt inplanerat förutom att min pappa kanske kommer ringa snart för att fråga om vi ska på promenad snart igen =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Men vi kunde ju ha träffats, men du sa ju att du hade fullt idag =(





Kram

2009-04-13 @ 08:58:54
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0