Hann inte igår..

Nää igår så var jag i fullgång hela dagen så jag hann aldrig skriva något senare på dagen..

Det började med att Jag, Micke, Adrian och Douglas gick ut på en långpromenad och tittade på ett hus vi vill bo i ifall allt går som det ska =) 
Kommer hem kanske runt halv tolv och ska precis börja med lunchen så ringer min pappa och frågade vad jag gjorde och så kom han på den underbara *hmm* idéen att jag skulle GÅ hem till dom,.. Jahapp ja så jag hann slänga i mig min lunch så var det bara gå ut o traska igen, ner med den där jäkla vagnen för 3 trappvåningar...

Kommer hem till dom och umgås i ca en 2-3 timmar och sen så åker Jag, Mamma och Adrian hem och när vi kommer hem så var det bara o sätta på sig gummistövlarna och gå ut i skogen =)

Igår försvann Douglas en stund =) eller han fick för sig och börja jaga rådjur =) Han var helt slut stackarn när han kom tillbaka, men då slapp vi hålla på och kasta pinnar och bollar för att han ska springa..

Vi kommer hem runt halv 6 och har då varit ute med Douglas i 1½ timme..

Sen var det bad med Adrian och sen titta på Robinson...

Fyy också för denna natt, Adrian har ju börjat röra på sig som fan när han sover så ibland har han huvudet uppe vid kanten och när han vaknar upp så slåår han i huvudet och ibland lägger han sig på magen, aa jag vet inte vad han gör men han vaknade kanske 10-15 gånger i natt..

Idag skulle det bli fint  väder så vi ska promenad...

Hihi nu ringde pappa precis och vi ska mötas upp för att gå en promenad =)

Skriver senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0