I´m BACK =)

Nu är vi tillbaka igen =)

Allt är bra med oss, har hänt mycket dom dagarna jag inte bloggat så om jag ska skriva allt så kraschar väl hela sidan..

IDAG så ska vi måla och tapetsera en garderob som vi har i hallen, ska vi kul och se ifall man lyckas..
Vill måla om i vardagsrummet också men det känns som ett lite för stort projekt och göra själv, så det får vänta..

Jahapp vad mer ska man skriva??

Juste jag och min mamma har börjat gå ut i skogen och gå i 1,5 timme varje dag igen, vi gjorde det förra året på "våren"  och det resulterade i att jag inte gick upp mer än 1,5 kg fram tills jag var i vecka 25-26..
Fast nu ska jag ner i vikt =) ungefär 10 kg har jag som mål till Juli.. undrar om det går?!

Jag har beställt lite nya saker till Adrian, en ny badbalja med massa saker + att han kan ligga själv utan att jag behöver "bära" han, men man måste ju så klart ha uppsikt över honom och sen en ny sak, typ som ett babygym fast mer rolig..

Satt häromdagen och räknade lite på hur mycket jag spenderat på Adrian sen kanske Januari och den siffran var ju inte rolig + att jag säkert har glömt bort lite..

Nää nu ska jag börja sätta igång med hallen =)

Kommentarer
Postat av: Emma

välkommen tillbaka gumman!!!





hoppas allt e bra och vi måste ta och ses snart igen!!!





Pusss

2009-04-01 @ 10:01:59
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: jenny, tor och loke

härligt å se att du är tillbaka, hoppas ni mår bra. kram

2009-04-02 @ 09:05:11
URL: http://jennt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0