Igår..

Så var jag duktig =)

Först på morgonkvisten eller den va runt 11 så gick jag ut med Douglas i ca 1½ timme efter det åkte Jag och Adrian till min bror och Anna och hälsade på, kommer hem igen fast har då med mig både mamma och Anna så gick vi i 1½ timme igen med hunden ute i skogen plus kvällspromenaden så sammanlagt så rörde jag på mig i 3 tim 45 min igår =)

Adrian har börjat få in sina rutiner igen =) Fast han har börjat somna runt halv 7 - 7 och vaknar som inatt 4 och ville ha mat sen somnar vi om till 7 =) Jätte skönt är det...

Åhh snart e han 6 månader, vad tiden går fort men den roliga börjar nu när han snart börjar åla =) i sängen så studsar han fram, kan inte riktigt förklara =)

Idag har vi redan satt upp tavellister och hyllplanen till garderoben =) Fint det vart =)

Nää nu kom Micke och Douglas hem så jag ska umgås med dom medans Adrian tjuter glatt i sin gåstol..

Kommentarer
Postat av: Emma

va skönt att få komma igång med promenader, känner att jag också måste börja komma igång med det SNART!!!



Novalie nattrutiner ser ju ut typ som adrians, visst e det skönt =)



Men som sagt, när ska vi ses iigen då?





Kramis

2009-04-05 @ 22:16:28
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0