KRYPER =)

eller lillkillen tog 2 krypsteg nu på morgonen =)
Woopidoo vad kul =) Blir stolt över min herre...

Igår var vi som sagt på IKEA, handlade liiite mer än vad jag skulle =) men fint vart det med allt på plats..

Efter IKEA gick vi ut med hunden och direkt därefter så klädde vi på Adrian och drog till fisksätra till min moster och hälsade på och vi åkte väl därifrån runt 18:50 och Adrian brukar ligga och sova vid den tiden annars, men igår gick han och la sig klokan halv nio så vaknade vi första gången klockan sex och andra gången halv nio såå snacka om sömn vi fått  =)

Uscha drömde en hemsk dröm inatt, ADRIAN DRUNKNADE I BADKARET =( tur är väl det att man inte har något badkar så då vet man att det inte kommer hända=)

Har bilder men måste sitta i lugn och ro och fixa det, just nu håller Adrian på och drar i mina fingrar när jag ska skriva =)

Nää nu måste jag fixa mat åt lillherren här som börjar bli lite otålig..

KRAM PÅ ER...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0