Operation "vältränad"


Nu när sommaren är påväg och jag vill inte bada i vassen denna sommar så har jag nu tagit mig i kragen för att börja gå ner i vikt..
Har ju startat med att gå ut och gå varje dag minst 3 timmar men det är ju inte alltid kul och bara gå så jag tänkte börja träna antingen på gym eller börja träna karate igen, men har inte riktigt bestämt mig för vad..

Fördelar med gym är att man inte kan göra illa sig och man kan träna när man vill men minuset är ju att alla på gymmet är ju redan smala och tränade att det är ju pinsamt och gå dit när man ser ut som en blek valross..

Har också redan börjat äta nyttigare GI here we come men det jobbiga är att jag är konstant hungrig, jag svälter mig inte överhuvudtaget utan äter ca var 3:de timme men efter frukost så längtar jag redan till lunchen, haha.. o så var det inte förut, någon som vet varför?

Någon annan som försöker bli av med lite kilon?



Kommentarer
Postat av: Emma

jag vill också gå ner i vikt, köpte ju ett träningskort på friskis & svettis men det är inte min grej. Så nu dricker jag till frukost naturdiet och sen vanlig lunch och vanlig middag men där emmel trycker jag i mig morötter och sen promenerar jag. Men vi kan väl börja promenera tillsammans? Det e ju roligare om man är 2 =)



Kram

2009-04-08 @ 15:16:55
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0