Sjuk =(


Det var jag IGÅR..
Fyy säger jag bara, mådde illa, hade ont i kroppen, huden sved, hade ont i huvudet, frös hela tiden...
Kände mig som en pillertrillare igår =) Tog alla olika tabletter för att det skulle försvinna (receptfria alltså) men det försvann ju aldrig men idag så mär jag mycket mycket bättra, känner mig bara lite trött och hängig...
Men idag måste jag ta mig i kragen, ska leka och busa med Adrian och så ska vi två på lång promenad så får sambon sova lite, han somnade inte förrän runt 4.30 i morse..




Igår Åkte min kära Mor och Moster till OMAN, hoppas ni har kul där borta..
Dom fick lån min kamera så det blir inga bilder på Adrian förran när dom kommer hem om jag inte går och köper en ny fast det e lite onödigt ;) Fick reklam igår och läste på Elgigantens att dom har en kamera för 990 kr så om jag köper så får det bli den =)

Nää nu börjar The Voice Snart så jag och Adrian ska titta på det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0