Ska snart sova..

Huaa vad trött jag är nu..

Lillkillen sover och jag ligger i sängen och ska sova snart det blir ju tidig uppgång imorgon.. satte larmet på 04.20..
Min bror kommer och hämtar oss 05.10 och så ska vi ju åka till mamma och överraska henne på hennes födelsedag..

Jag är lite nervös inför UL imorgon får då får jag veta om det blir operation snart eller om dom ska vänta men gissar på snartt då min mammas granne har haft gallbesvär och han opererades men då har han aldrig åkt till akuten för morfin och voltaren som jag gör ca 5-7 gånger i månaden...

Nää ska ta och stänga ner och försöka sova =)

GOD NATT!!


 


Kommentarer
Postat av: emma

lycka till imorgon gumman!

Och jag hoppas näsnat för din skull att du f¨r en operation för det är det ju värt.

Min mamma hade problem med gallan och hon klättrade typ på väggarna när hon hade ont, det var riktigt jobbigt och se.

Men nu mår hon bra och kan äta det mesta =D



Ses imorgon Pusss

2009-04-29 @ 21:06:03
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0