Tisdag o nu e det kväll..


Jahapp så susade denna dag förbi snabbt..

Har inte alls gjort mycket idag, var ute med douglas imorse i 40 minuter och sen gick vi till affären och handlade resten som behövdes till min kycklingwok och nyttig fruktpaj =)

Har tagit bild på när Adrian ätit blåbärspure idag =) haha han va ju inte lite kladdig efter det, sätter in bilden imorgon..

Jag och mamma var ute med hunden 1½ timme i skogen i eftermiddags som vanligt, det är såå skönt och bara gå och se hur glad douglas är och få springa lös och göra som han vill..

Nu håller Micke på och nattar Adrian som är trött men samtidigt pigg..
 
Ska se på Halv åtta hos mig snart och sen gå coh lägga mig för jag tror denna natt blir som förra natten..

SOV GOTT....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0