Trevlig dag men..

Med mycket irritation..

Idaa har jag varit ute i det fina vädret nästan hela dagen lång, skönt...

Åhh tittade på Robinson och jag säger bara att Christian kan ta och hänga sig i närmsta björk,
okej kanske inte såå farligt men sur börjar jag bli på honom, vad tror han att han är??



Sen har jag funderat mycket på hur vänskap egentligen fungerar?
Det finns någon som jag inte "hänger" med speciellt mycket men som SNACKAR så mycket
skit om allt och andra såå att jag blir tokig, är det bara jag som tycker inte där ok?
eller tycker folk att det är okej att lyssna på allt skit och sen inte berätta till dessa människor vad
egentligen h*n säger bakom ryggen på dom..

SEN har vi några till som jag inte alls har någon respekt för längre men det orkar jag inte ens ta upp..




Kommentarer
Postat av: Emma

jobbigt när det är sådär.



Måste fan träffas snart gummzzz....



Kram

2009-04-25 @ 22:20:39
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Linda (L2)

säg åt dom att sluta snacka skit och be dom berätta nåt som e intressant istället... eller säg åt dom att säga de till personerna de angår ;)

2009-04-26 @ 22:55:10
URL: http://lindamoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0