TRÖTTER!!

Idag är jag trött, jäääätte trött...

Tror att igår dagen har satt sina spår, hehe nu tror ni säkert att jag var ute och festade =)
Nää utan jag motionerade såå jag vet inte vad...

Först på morgonen med Douglas i ca en timme, kommer hem och bestämmer mig för att ha tvättstuga och det är motion =) springa i dessa jäkla trappor, det ni ;)
Samtidigt som att jag har tvättstugan så börjar jag med maten =D Köttfärssoppa =)
Klockan börjar närma sig 3 så då var det dags och gå ut på lång promenaden med hunden, ååh pappskallen som jag tog en annan väg idag så VI gick o vi Gick och den ville aldrig ta slut  den där slingan, men men kommer hem efter en kanske 1 timme och 50 minuter helt jäkla svettig och då ska man ner till tvättstugan och hämta tvätten =)

Sagt och gjort och när jag klev in innan för dörren så sa jag till Micke NU gör jag inge mer förutom kvällsrutinerna med Adrian..

Shit vad Adrian har börjat åla sig framåt =S nu går det fort så man måste passa sig hela tiden, och envis är han också..
Jag sitter här vid datan och han ska hålla på och dra ut laddaren hela tiden =) Sötnosen =)
Nu har han hittat fjärrkontrollen istället..

Nä nu ska jag umgås med min son och busa lite..

KRAM

Kommentarer
Postat av: Emma

skönt att du har tagit bort den, för på din sida får man skrolla ända längst ner för att stänga av hehe!



ja jag ska ner till dom snart och fråga dom, så hoppas jag får utav dom =)



Kram

2009-04-14 @ 09:23:20
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0