Vi är på besök..

Hos min kära mamma =)

Hon fyller år imorgon, hipp hipp hurra till henne, 
och min syster har fått den ideén att alla vi ska åka hem till dom KVART ÖVER FEM PÅ MORGONEN..
Huaa säger jag bara, hur ska man orka??

Jag ska ju till Ersta Sjukhus imorgon klockan 10 också, och jag får varken äta eller dricka något 4 timmar före, kul *not*
Efter det så ska jag till Forum och fika med Emma och Novalie =)
Kul då vi inte setts sen vi var hemma hos dom sist..

Så Emma när vi ses så måste jag fika =) Kommer vara döö hungrig..

SKRIVER SENARE IGEN..

Kommentarer
Postat av: emma

självklart ska du få mat i magen gumman ; )



Men ta ingen bloggpaus, utan skriv mer hehe...

fast iofs så vet jag ju inte heller varför du vill ta det så jag ska ju inte säga nått...



Du får berätta imorgon!





Pussss

2009-04-29 @ 15:30:27
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0