Vilken dag det var..

Har gjort såå mycket dom senaste dagarna så har inte hunnit skriva här..

Jag började som sagt var med garderoben i förrgår, tog kanske 4-5 timmar att måla 3 lager plus att tapetsera =)
Tyckte det var så roligt att tapetsera att jag gjorde det på en dörr också =)

Igår så åkte jag till Mölnvik och handlade på Hemtex, lite nya soffkuddar och sen vidare till Lindex =) köpte såklart lite till Adrian.. Vill hitta en ny vårjacka till honom, har redan en från HM den är typ ljusblå och grå med djur på men den börjar bli för liten.. Jaja men efter Lindex gick jag vidare till en leksaksaffär och hittade en hoppgunga.. jiiipii =)

Efter det så var det bara börja traska mot ByggOle, skulle möta min far som skulle hjälpa mig och hitta hyllplan till nya garderoben, lätt plätt var det och fort gick det också..

Precis när jag kommer hem så ringer min kära syster och frågar vad jag gör, berättade min dag och hon frågade ifall jag vill till IKEA =) Yes såklart jag vill dit..

Köpte massa saker, tavellist, en matstol till Adrian, nya lakan till oss, ramar, tavlor till Adrian m.m..

Var hemma runt kvart i 7 *puhh*

Snart kommer Adrians farmor och farfar så jag måste börja fixa mig..


Kommentarer
Postat av: Emma

Ikea är sjukt roligt att vara på!!!

Jag var där igår =)





Kram

2009-04-03 @ 10:11:05
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0