25 August..


Som vanligt så glömmer jag bort att jag har bloggen, men man får ta nya tag igen =)

I lördags så var jag och Adrian på min systerdotters 1 års kalas, jätte mysigt och jag längtar verkligen tills Adrian ska fylla 1 år =) Det är iofs inte så långt kvar..

Jahapp vad mer ska jag skriva, joo jag och min lilla familj tänkte ta och åka till Skansen på fre eller lördag beror på vädret. ska bli kul... Kanske kan få med älsklingen till Grönan också.. Vill ju pröva Insane och åka fritt fall =) Hohoo vad fritt fall e kul =)

På torsdag ska vi till BVC och träffa läkaren och titta Adrians utveckling men det kommer gå galant då han kan dom sakerna ett barn på 10 månader ska kunna..

Juste han stod utan stöd idag, fast inte mer än kanske någon sekund, men det kommer säkert bli mer och mera och tyvärr så kommer det bli fler och fler blåmärken =( Tror att han ärvt från mig detta med att lätt få blåmärken..

Nu när sommaren snart är över så känner jag både glädje och att jag är ledsen, glädjen är ju att man slipper gå med tunna kläder och slippa skämmas att man är fet utan nu kan man snart börja klä sig bättre men är samtidigt ledsen att man ska vara såhär jäkla fet... Denna sommar har jag testat allt från att äta rätt och motionera till att använda olika bantingspreperat m.m men ändå så funkar det inte...
Synd att man inte fick smal generna =(
Haha nää nu ska jag sluta vara deprimerad i denna tråd =)

Nää ska ta och gå ut med hunden snart och sen sova, ska försöka somna innan 2 tiden i natt.. Har tyvärr kommit in i en period då jag är uppe sent om nätterna och så ska man vara pigg klockan 05:30 när Adrian vaknar..
Inte det lättaste men det går, kall dusch när man vaknar då VAKNAR man.. hahha

SUSSA SÅ SÖTT ALLESAMMANS..


OCH Therese och Thomas Lycka till när ni åker till BB.. kommer gåå så bra..

Kommentarer
Postat av: Novalies mamma

Novalie kan stå och gå utan stöd... gud så stolt man blir då =)



Snart gör söta Adrian det också ; )



2009-08-25 @ 20:35:34
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du Jonna d vet du väl att vikten kommer att fixa sig

i ett naffs, så till sommaren då du e d sulfider som svassar omkring..........

Tack för idag allihopa det har varit jättemysigt med fika ute och bollbus med stackars Dogge som alderig fick tag i bollen fyyyy Micke oh Jonna istället kapade han lite kvistar på buskarna hahahah,o gräsryckande Adrian, behövs ingen gräsklippare inte d fixar Adrian, jag oh mormor

hadde ju full koll och gav lite småpikar sådär lite lagom retsamt hihihi.

Du Jonna ingen nattine i kväll inte, hahaha fasen vilken mundiareé d var på balkongen oh fortsättning följde i soffan. Näe nu får farmor ta en dag på spa för att komma i form igen hihihi.

Puss och kram på er allihop inkl mormor såklart ( men hon stoppar i Dogge nåt så man måzte typ ha gasmask på sig) :0)

2009-08-25 @ 21:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0