Tillbaka =)

Sådär tänkte berätta att vi lever =) Men har märkt att det blir mindre tid för bloggen när det är sommar och Adrian växer då han behöver mer och mer uppmärksamhet..

Jag har inte kännt av värken längre i axlarna eller nacken speciellt mycket men fick min efterlängtade migränattack för en vecka sen och då släppte spänningshuvudvärken =)

Idag så ska jag åka iväg och titta efter present till min systerdotter som fyller år idag =) GRATTIS LILLTROLLET =)
Och imorgon är det kalas för henne som vi ska gå på..

Adrian ska sova hos sin moster Johanna och Malte idag, dom e såå söta dom två..
-Får vi vara barnvakt?
- Ja det får ni väl, men han sitter inte still en sekund längre så ni vet =)
- Jamen det e ingen fara, vi tänkte gå ut och äta middag med honom =)

Haha såå nu ska dom pröva och vara en liten familj som går på restaurang på en fredagkväll =)

Hmm det kommer inte bli så mycket bilder på bloggen längre då 1. det tar så lång tid 2. Jag sätter in bilder på FB...

Nää nu ska jag ta upp lillskiten som somnade om en stund men jag hör honom leka där inne =)

KRAM FRÅN OSS SÅ LÄNGE

Kommentarer
Postat av: Nicole (någorlunda ung 2 barns mamma)

Förlåt att det inte har hänt någe med din design...

ska sätta mig ner ikväll förhoppningsvis och börja med den!

2009-08-22 @ 19:51:58
URL: http://www.varmdomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0