Dålig uppdatering

Kom på mig själv att jag glömt och skriva här..

Ska försöka komma ihåg vad vi gjort sen senast, mitt minne är ju inte det bästa =)

I Fredags så var vi barnfria, hade lovat min moster att dom fick vara barnvakt, så jag och micke tog det bara lungt, tittade på film och bara va..
I Lördags så kom Mickes föräldrar och Mormor hit på fika, jätte trevligt var det.. Eftersom han fyllde år i torsdags så fick han sin present utav dom när dom kom och det var 2 biljetter till Boddy Holly musikalen på Göta Lejon nästa fredag =)

Han tyckte det va roligt att vi två ska titta på den, om jag ska vara ärlig så vet jag inte vem den där Buddy Holly är =S

Igår så gjorde vi ingenting heller, känner att man börjat bli lite slapp på att hitta på saker och göra..

Vi köpte en ny TV i Lördags också, en 42 tums LCD.. Hade en 32 tums innan men den flyttade vi nu till sovrummet och den vi hade i sovrummet ska vi om det går kanske sätta i badrummet när vi får badkaret, haha tänk och ligga där och titta på tv... Nämen annars så får vi sätta ner den i källaren eller nåt...

Idag så ska vi tatuera oss.. =) Stoffe känner någon som kunde tatuera idag så det ska vi göra =)
Kommer bilder på det sen...

Vi höres senare så kommer det bilder också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0