Glad Alla <3 Dag...

Eftersom min syster är i Thailand så är det svårt och bara ringa och tjattra om ingenting..

Jag glömde helt bort och messa henne en alla hjärtansdag kram och jag vet att hon brukar läsa här så
jag måste skriva en hälsning till henne...

HOPPAS ATT DU HAR DET BRA I THAILAND, VI SAKNAR DIG HÄR HEMMA, DU HAR BARA VARIT BORTA NÅGON VECKA OCH MAN KÄNNER HUR TOMT DET ÄR HÄR UTAN DIG..

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG PÅ DIG ÄLSKADE SYSTER...


PUSS DIN SYSTER OCH DIN GUDSON ADRIAN...





Kommentarer
Postat av: johanna

heeeej sota syster tack for alla hjartansdag halsningen du e ju for sot! jag skickade ju inte heller en till dig men du far nu en stor bamse kram av mig o sa ska jag bara saga att nu e det bara 2 veckor kavr! lite trakigt men ska bli skont o komma hem!~ ha det bast puss pusss

2009-02-16 @ 10:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0