Jippiiii

Inatt var min lillkille den bästa =)

Mådde inte alls bra på kvällen och jag fruktade för och gå upp 3 gånger på natten, men icke sa Adrian utan han sov från typ åtta till fem på morgonen, lite mat sen sov vi till kvart i sju =) åhh så nu e jag utvilad =)

Undra vad man ska göra idag?! Kanske till forum? Ska fråga Linda om hon vill följa med..

IKVÄLL ska Jag, Linda och några till ut =)
Så maken ska vara hemma med Adrian..

Några bilder på lillkillen..

Några dagar gammal



2 Månader Gammal





3 månader gammal




4 Månader Gammal





Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh söt killen ; )



Jag ska också till forum, fast nu och ikbäll ska jag oc patrik också ut hehe ; )





Hoppas du får en treevlig dag/kväll Kram

2009-02-27 @ 09:33:16
Postat av: Mamma Farmor Svärmor

Vilka fina bilder du har

laggt upp, lite roligt att

se förändringen månad efter månad.

Pussa en massa oh busa en massa

från mej till Prinsen

2009-03-02 @ 16:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0