Rätt dag fel tid..

Idag gick vi upp tidigt då Micke skulle till läkaren, både han och jag trodde det var klockan 10 men när vi kommer dit så var tiden visst klockan 13..
Så kan det gå när man inte skriver upp tider i almenackan.. =)

Vi har precis ätit middag och sambon håller på och leker med lillkillen..
Han börjar bli lite grinig då han inte sovit så mycker idag..

Vi har ju börjat med lite pureer till honom då han inte blir mätt på ersättningen, så det har han smaskat på idag förutom ersättningen..

Juste igår var vi och hämtade våran skorstensfria öppna spis =) långt ord det där, hehe..
Blev jätte mysigt och varmt i hela lägenheten...

Nää nu ska jag umgås med familjen och sen ta en tur med hunden i skogen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej saknar errr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag lever!!!!!!!!!!!!!!

puss alskar dig systra mi

2009-02-13 @ 17:21:06
Postat av: Mamma Farmor Svärmor

Nämen attans vad det

låter mysigt, måste komma över

snabbt som 17:on så jag får se

hur det funkar.....

Hajar Nada i vanlig ordning ;0).

Sen vill jag träffa Adrian oxo,

synd att vi skulle till mormor, då ni

var tänkt att komma men i veckan

så ska jag följa med mormor den 19

och ta ut pension. Är så nyfiken på

att se kusinerna tillsammans ju.

Kramelikram på er

ohhh en jätte stor

till Adrian

2009-02-14 @ 20:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0