Sjuk =(

Åhh vad jag hatar och vakna och känna sig sjuk..
Fryser, är täppt i näsan och hostar.. bläää..

Men det är bara och ta sig i kragen och fixa vardagen ändå..

Snart ska vi åka iväg till BarnensHus och kanske Babyproffsen i Länna..
Vill hitta någon ny sak till lillkillen, kanske en gåstol eller nåt sånt..

(VET ATT MAN SKA VÄNTA TILLS BARNET ÄR 6 MÅN, MEN DET KAN INTE SKADA OCH HA EN GÅSTOL HEMMA)

Så nu slipper jag få en massa korkade kommentarer som jag sett andra ha fått då föräldrarna prövat sina barn i en gåstol innan barnet är 6 månader...

Har tappat bort min kamera =( Tror jag =) Hittar den ingenstans och jaa jag har letat =)
Micke brukar bli tokig när jag säger att jag inte hittar saker och frågar men har du letat, svaret blir oftast liiiiiite... hehe..

Adrian ligger ute på balkongen och sover i sin vagn, han har svårt och slappna av och somna när tv och allt är på här inne så det är bra att han älskar både vagnen och kylan så han somnar innan man hunnit räkna till 10 =)

Jaja nu vart det massa babbel bara..

Ha en fortsatt trevlig dag alla läsare...

Kommentarer
Postat av: jenny

stackare... vi är också sjuka, det verkar som att dom flesta är det nu faktiskt... ha det gott ändå! kram Jenny and the boys

2009-02-18 @ 10:46:08
URL: http://jennt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0