Tvättdag..

Idag så är jag hos min mamma och tvättar, vi har bestämt att varje onsdag ska jag komma hit och tvätta..
Kom hit nio i morse och all tvätt är redan tvättat och klart =) Skönt.. Om jag tvättat i våran tvättstuga så hade nog all tvätt fortfarande varit blött...

Morsan matar Adrian med lite potatis och kalvkött och mango till efterrätt =) Han är såå duktig..
Kladdar inte alls mycket längre utan han har hajjat hur han ska svälja..

Snart ska vi åka till BVC och hämta D-droppar då hans AD-droppar har tagit slut..
Dom har ju tagit bort A saken från dropparna, vet ej varför..

Sen ska vi åka till Mölnvik och handla lite =) Har tappat bort min kamera, hittar den fortfarande inte så jag kanske åker och köper en ny, vill ju inte missa och ta bilder när Adrian gör nya saker..

Ha det så bra så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0