Utekväll =)

Åhh jag hade det så roligt på Imperial Lanes i Sickla i Fredags..

Åkte dit med Anna (tonis flickvän) vi åt gott och drack lite =)
Första gången jag dricker sen den 23 september 2007, De NI =) HEHE..

I Lördags så åkte vi till min bror och anna och tittade på V75 och åt tonis hemmalagade italienska köttbullar och pasta, sen åkte vi hem och tog det lungt, var inte helt 100 efter i fredags även fast jag inte drack så mycket, o var hemma klockan halv tolv...

Idag ska jag och mamma åka till Ingarö och gå ut med Hunden och Adrian får följa med =)
Just nu ligger han och sover i babysittern, han är fortfarande grinig om dagarna, dregglar mycket och vill hellre bita på nappen än suga på den, tänder på gång?? nån som vet!!

Nuu ska jag springa och ta en cigg innan killen vaknar..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0