Vart tog min snälla pojke vägen?

Förstår inte vad som hänt? Från att sova från halv nio till sex på morgonen till att vara ett monster på nätterna! Denna natt har varit den värsta jag varit med om, gråt, skrik nästan hela natten.. Ingenting hjälpte! Man känner sig så maktlös.. Nu har han fått mat iallafall och han försöker sova men snart kommer väl gråtet igen..

Idag kommer pappa hem från Finland, han har varit där och tittat till våran andra häst som fick åka dit och vila och bara vara ett tag :) Saknar min lilla häst..
Nä så jag tänkte överraska honom med att komma över till dom senare idag..

Om två timmar ska jag ringa ett samtal som förhoppningsvis kan göra mig glad efter denna natt..

Jag skriver just nu från mobilen här på bloggen så om det ser konstigt ut så är det nog därför..

Vi höres :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0