Då var det söndag..

Idag har vi varit hemma hos min mor och far och ätit middag då min tvillingsyster Johanna åker till Thailand med Linda M och Linda P i en månad nu på fredag.. är lite avis men får vänta ett år då Adrian är lite äldre så ska vi också åka =)

Sen åkte vi till Brisak och tittade lite och handlade lite skit, skulle ju sätta in bilder på hur vårat hem ser ut men just nu är allt upp och ner, vi köpte lite väl mycket igår..
Men bilder kommer =) Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;) hehe...

Just nu så håller sambon och lillkillen på och busar inne i sovrummet, hör bara skratt hela tiden =) söta dom e...
och jag sitter och spelar bingolotto.. haha känner mig som en gamling..

Men usch vad tråkigt programmet har blivit, var mycket roligare när Richard var programledare..

Imorgon får jag åka till polisen och hämta ut mitt pass och idkort som jag fick göra om då jag tappade min plånbok förut..

Nää nu ska jag fortsätta och titta på bingolotto och kika på andras bloggar =)

Skulle vilja hitta några mammalediga tjejer som vill fika lite då och då... HÖR AV ER =) Jag bits inte hehe

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag e mammaledig, och bor ju inte alls långt ifrån dig ; )

2009-01-26 @ 09:01:31
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0