Det var länge sen =)

Har gjort så mycket så jag har helt glömt bort och blogga..

Igår var jag och sambon och klippte oss, tack gode gud, mitt hår var så slitet så det behövdes
efter det åkte vi och köpte en åkpåse till vagnen då vi åkte senare på kvällen till solvalla och jag bytte till sittvagn så att han kunde se sig omkring, fy vad varm han var därinne..
Hade på honom en tunn mössa, jeans, och en tjocktröja  och när jag kände på honom så var han ju helt kokhett även fast vi var ute så jag fick gå in med honom och ta av honom tjocktröjan och sitta där istället..
Ska byta tillbaka till liggvagnen, han var lite för liten för sittdelen fortfarande..

Finns det någon som vet om en vagn som har så att man kan sitta i liggdelen om ni förstår vad jag mena??, tror BRIO har men e inte säker...

Just nu så har jag tvättstuga fram till 11 efter det så ska vi fixa oss och åka till Södertälje då sambons morfar ska begravas.. Usch kommer gråta några skvättar idag..

Lillkillen sover fortfarande fast iofs så vaknade han först 3 och ville ha mat, och sen halv 6 och var vaken fram till 7... Fast det är bara bra att han sover, ska springa ner till tvättstugan snart igen..

HÄR ÄR EN BILD PÅ ÅKPÅSEN SOM VAR SUVERÄN OCH VARM






HEJ SVEJS SÅ LÄNGE...

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vilken fin åkpåse... vill också ha, vad kostade den och vart köpte du den?



beklagar det där med Mickes morfar =( tråkigt o höra!



Ja äntligen kom det, och hon själv tyckte det var kul och höra sig själv. Äntligen : )



Kram

2009-01-29 @ 08:00:54
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.seogg.se
Postat av: Veronika

Oki, det såg riktigt mysig ut =)



Jo nu längtar man tills hon ksrattar nästan hela tiden =) Men men igår var ju en bra början, och det räckte för mig =)





Kram!

2009-01-29 @ 11:34:16
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0