God Morgon..

Inatt sov jag faktiskt hyfsat bra, vaknade 5 då Adrian ville ha mat, fixade det och vi somnade om till halv nio, såå skönt..

Så nu siitter jag i soffan med honom sovandes i famnen efter en omgång med mat igen, det är så mysigt och titta på barn som sover, dom ser så fridfulla ut..

Idag har jag tvättstuga klockan 11 men ska ta och smyga ner snart så man får lite extra tid sen så kommer min mamma och vi ska ut med hunden och Adrian och efter det så hoppas jag att vi ska till Stoffe och Linda..

Träffade Maximilian igår, fy vad söt han var och så liten, han väger ca 100 gram mindre än vad Adrian gjorde när han föddes, vilken skillnad det var och bära Maximilian än Adrian även fast Adrian bara väger ungefär 5800 gram och Maximilian 3200 gram..

Ha det så bra så länge...


Kommentarer
Postat av: Sizz

Jag gör bloggdesigner gratis, klicka på denna länk och läs mina anvisningar och skicka därefter ett mail om du känner för det. http://sizz.blogg.se/category/blogghjalp.html

2009-01-19 @ 23:50:25
URL: http://sizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0