Hallå igen...

Haha det har varit så mycket att jag glömde bort en stund att jag har en blogg..
Har tagit massor med bilder dom senaste dagarna men så kommer lat Jonna fram och jag orkar inte sätta mig och föra över bilderna från kameran till datan , det tar ju inte lång tid men jag får ta mig i kragen och göra det..

Idag ska vi hämta våran bil =) JIPPIIIII...
Skulle egentligen hämtat den igår med han hade inte fixat klart däcken..

Igår var jag och Adrian hemma hos min syster Katri och hennes dotter Lea, kul kul..
kom dit runt halv nio, åkte så vi var hemma vid 11 igen och hade då snott med mig deras hund KELLY så hon och min hund DOUGLAS kunde få leka lite..

Oj vilken spring det var här i vardagsrummet o Adrian tyckte det var roligt och titta på..

Sen åkte vi tillbaka till Katri vid 2 tiden och så gick vi ner och tog en fika och jag köpte ett babygym som blinkar, låter och alla möjliga djur på den... Lillkillen tycker den är rolig iallafall..

Nu ska jag ta och duscha så kanske jag skriver när jag kommit hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0