Har inte orkat..

Skriva hära, iofs har det bara gått två dagar =)

Snart kommer Mickes föräldrar hit, Mona ska vara barnvakt åt Adrian medans vi ska åka med Gunnar och köpa BIL =)

Äntligen så har vi hittat en bil som vi båda vill ha, vi har hållt på fram och tillbaka i snart ett år, den jag tycker om tycker inte micke om osv... haha vilket i-landsproblem =)

Jaja ska ta bilder på det vi köpte åt Adrian också förut men hälften är ju i tvätten nu =)
så det får bli när jag  tvättat, ska göra det imorgon...

Igår så var vi och köpte en skorstensfri spis, en vit och jätte fin =) får den om ett par veckor...
Och taklampan som jag köpte i förrgår satte vi upp igår, har inte haft en taklampa sen jag flyttade hemifrån och det är kanske 8 år sen =) så det var på tiden.. hehe...

Nää snart kommer farmor och farfar till Adrian så jag måste fixa mig...

HEJ SÅ LÄNGE....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0