Ibland är dagar tråkiga..

Det vart inge Nordea eller Vårdcentral för våran del igår, sambon fick ett dödsfall i familjen så han orkade inte gå någonstnas och det är ju såklart..

Fast jag åkte iväg en snabbis med Adrian till Mor och Far och fikade en liten stund sen så lurade jag morsan att följa med och handla =)
När vi kommer utanför Ica Kvantum så märker jag att min plånbok är borta, men varken jag eller mamma förstår hur den försvann?! Satt i bilen och tittade hur mycket pengar jag hade och sen helt plötsligt så e den borta, men jaja har ringt och spärrat alla kort och så nu e det bara och traska iväg och göra nytt ID-kort..

Idag ska jag och Adrian hem till mamma och pappa igen då Min syster, hennes sambo coh deras barn Lea kommer dit..
LEA är född den 21 augisti 08 så det e kul att Adrian har någon i sin ålder och leka med när dom blir äldre..


Adrian och Lea..

Hör av mig senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0