Ikväll..

Så ska jag och sambon titta på DRÖMKÅKEN som går på 4:an =)

Ida har vi inte gjort så mycket, tvätten är tvättad, hunden har fått sin motion men ska ut en runda till vid nio tiden och har gjort middag, det vart pyttipanna med ägg *mums*

Snart börjar unga mödrar, har verkligen fastnat för det programmet..
Tycker synd om Sophie som var tillsammans med Simon, hon trodde att deras förhållande skulle hålla och nu sitter hon gravid och ensam.. Jajja så e livet..

Juste vi har packat ner julsakerna ner till källaren, men ska ta en tripp till MIO,IKEA OCH EM för att handla nya saker nu i slutet av månaden när pengarna kommer in på kontot =) Inte lite heller, hehe IBLAND har man tur..

Ska försöka övertala min bror att vi ska åka till Solvalla imorgon då min sötnos startar =)
Annars får man se det på TV...

NEHE undra om man inte ska ta och duscha igen..

Uscha saknar min lillkille men han har det bra hos hans mormor och morfar =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0