NY Design =)

Åhh nu har jag fått min nya design =)

TACK SNÄLLA VÄRMDÖMORSAN.. DEN ÄR JÄTTE FIN...

Nu kanske ni undrar vad jag gör uppe såhär tidigt, joo det är min sons fel =)
Han har börjat vilja ha mat runt 3-4 tiden och sen somna om men jag kan ju inte somna om
så nu får jag sitta hära och vänta på att klockan blir 7 så jag kan ha tvättstuga..

Var i forum igår och handlade kläder =) Jätte gulliga hängselbyxor till Adrian =)
Sen köpte jag mer och har tagit bilder på det men ska bara orka sätta in dom här..

Finns det någon vänlig själ som kan berätta hur man gör klickbara bilder?

HEJ HOPP SÅ LÄNGE...

Kommentarer
Postat av: Janine

Hej, jag misstänker att du är min granne... Kan det stämma? Nicole skvallrade... =)

Din blogg är jättefin iaf (vet ju inte hur den såg ut innan men ändå...)

Vad menar du med klickbara bilder? Små som blir större när man klickar på dom? Om det är det du menar så kan jag hjälpa dig annars - fråga Nicole! Hon är bäst på datorer och kan lite om det mesta...



Hälsningar Janine

2009-01-21 @ 19:01:42
URL: http://bellansmamma.blogg.se/
Postat av: Nicole

När du laddar upp bilder så väljer du miniatyr ist för full storlek.... =)

2009-01-21 @ 21:00:41
URL: http://www.varmdomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0