ont i fötterna

Idag har jag, Micke och Adrian varit ute nästan hela dagen..

Först gick vi till mamma och pappa, därifrån så ville vi till Coop Forum, Plantage och EM möbler så vi gick dit och mamma följde med, sen började man känna i benen att man gått mycket, jaa då ska man ju hem också.. haha..


Nää men så vi gick hemifrån vid halv tolv och kom precis hem efter att ha varit ute med hunden också...


JAJA nog om det, ska snart ta och duscha sen så börjar BINGOLOTTO med Lotta Engberg, det har blivit våran nya söndagsgrej.. Hoppas man vinner igen =) Tror inte det, är nog 1 på miljonen att man skulle göra det..


Nu ska jag umgås med lillkillen som sitter och sprattlar i sin babysitter...


God Kväll...



Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej!



Jag har tid ikväll om du vill!



Maila mig om önskemål....

2009-01-12 @ 21:26:45
URL: http://www.varmdomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0