Prat och prat

Det är så roligt och lyssna på lillkillen som pratar, eller vad han nu gör...
Det jag tänkt på ifall någon kan svara på det ang smakportioner och så...

Barn 1 Född i vecka 31
Barn 2 Född i vecka 40..

Teoretiskt sätt så är ju barn 1 yngre än barn 2
När båda är 4 månader så är ju egentligen barn 1 bara 2 månader om man tänker på utveckligen då barn 2 redan utvecklats klart men inte barn 1..

Så då ska man väl vänta två månader extra med barn 1 innan man ger mat, eller??
Tänker jag helt fel??

Kommentarer
Postat av: Emma

Absolut så tycker jag att vi ska göra det...

=)



kram

2009-01-26 @ 10:43:27
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! jag pratade med rebecca tidigare idag och hon tyckte det lät som en bra ide att träffas allihopa. Jag ska kanske hem till henne imorgon för hon e ledig då, vill du följa med dit, då kan vi samåka dit kommunalt? så jag kan ju ringa o kolla med henne om det är OK, om du nu vill det?



Kram

2009-01-26 @ 17:37:09
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0