Sent inlägg..

Vad sent Adrian är uppe idag, han har precis fått sitt kvällsbad och Sambon håller på och masserar honom <3
Snart blir det matdags för honom och efter det tror jag att han slocknar då vi först har varit ute på promenad idag på ca en timme sen åkte vi till Mölnvik och köpte ännu mera kläder och leksaker till honom..

Det är så kul och handla kläder och sånt till honom men inte till sig själv..

Glömde ju att vi var hos polisen och hämtade ut mitt pass och id-kort, sen så åkte mamma och jag till Ica Maxi och handlade en Sodastreamer.. Äntligen har jag fått arslet hur vagnen och köpt en sådan...

Tonis tjej var på besök idag också och mamma såklart som stekte köttfärs till Douglas, snacka om bortskämd hund som får det + torrfoder + mjukmat VARJE måltid.. jaja men han e snäll...

Måste dra, ska fixa mat till lillen..

GOD NATT..

Kommentarer
Postat av: Emma

Oki, men det e lugnt, kom ändå på att Patrik är ledig imorgon och då vill jag ju självklart umgås med honom, men jag tycker absolut att vi ska träffas en annan dag =)



Kram!

2009-01-26 @ 22:19:37
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0