Tidig morgon..

Idag gick jag upp tidigt, maken och Adrian sover fortfarande..

Fick gallkolik igår eftermiddag och satt i så förbannat så det vart en tripp till Akuten för att få voltaren spruta..
Kom dit gråtandes och en 30 minuter senare var allt över och jag gick därifrån glad..

Som tur e så alltid när jag kommer dit så får jag hjälp på en gång, dom vet vad dom ska göra =)
Då är det illa, då har man varit där för ofta..haha...

Nää men idag så ska vi göra det vi skulle gjort i fredags, fast vi åker till Forums Nordea istället..
Ska titta lite efter kläder till Adrian, jag köpte upp mig med massa kläder då det var mellandagsrea..
Skulle egentligen bara köpa någon tröja men slutade med att jag fick ringa pappsen att han kom och hämtade då vi hade alldeles för många påsar som vägde =)

Nu ska jag ta och äta en macka och gå ut med hunden, om han vill iofs då han också ligger och sover..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0