Tidig Morgon..

God Morgon..


Här sitter jag i sängen nu och surfar lite, har gett Adrian sin mat och han ligger och tittar på sin snurrande sängmobil =) Han tycker den är riktigt roligt..

Fick lov och sätta på mig kläder igår innan jag la mig, FYY SATAN vad kallt det var i sovrummet  *brrr*
Vet ju vad felet är, men orkar inte ringa till Teknikförvaltningen, LAT?? Ja!! eller ibland =)

Jahapp vad ska lilla familjen göra idag då?

Joo vi ska till Nordea, Usch och gå dit, dom e så förbannat långsamma dom som jobbar i G-berg, men
sen så ska vi till Vårdcentralen då min sambo M ska ta blodprov..

Något mer vi ska göra?? *Tänker*
Nää det var nog det..

SKA äta lite frukost nu och sen så ska man ut  med Douglas...

Ha det så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0