Vaken men vill sovaaa..

Idag är jag inte alls pigg, är så trött så jag vet inte vad jag ska göra..

Upp måste man ju då lillkillen vill ha mat och inte vill somna om, idag är det han som inte vill somna om men jag vill =) Brukar vara så med honom..

Igår så hade jag ju tvättstuga, i hela 11 timmar, fattar inte varför det tar sådan tid och torka kläderna..
Nu när sambon börjar jobba igen, hur i helsike ska jag har tid och tvätta när det tar en evighet?!

Idag så ska vi åka till Ektorp och hämta ut ett paket från Ica, förstår inte varför dom skickar paketen dit, när det var ungefär 4 år sedan jag bodde där, jaja...

Nu ska jag ta o leka med min gullunge, som vill ha uppmärksamhet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0