Vilken skön natt...

Åhh fick sova fram till 5 imorse, sen ville lillkillen ha mat =)
Sen somnade vi om till 7 igen, så nu är man utvilad...

Igår så gick allting bra på begravningen, Adrian uppförde sig galant..

Idag åker min tvillingsyster Johanna, Linda M och Linda P till THAILAND och ska vara borta en heeel månad..
kommer sakna min syster =( Jaja fast hon ska köpa lite kläder åt mig därifrån =)

Idag så vet jag inte vad vi ska göra, vill handla kläder till killkillen, fast egentligen så måste jag sluta nu och vänta tills han växer mera, en hel Ikea Malm med 4 lådor + i min garderob så har han kläder...
Imorgon så ska vi till IKEA igen, haha men denna gång åker jag med min mamma, tonis tjej anna, och min moster marja =) Ska kanske ta och köpa en till Malmbyrå så kan man köpa mera kläder =)

Vet ni vad jag fick för ryck och köpa häromdagen?? EN ORBITREK haha

Alla i min familj håller på och går ner i vikt, min pappa har gått ner 18 kg på typ 3 månader och morsan har gått ner 8 kg min tvillingsyster har gått ner 5 kg min bror kanske har gått ner 4-5 kg så nu är det faan min tur =)

Ska bli lite smalar till sommaren, vill ju bada detta år utan att typ bada i vassen så ingen ser hur tjock man är..

Nu måste jag upp och duscha och fixa för dagen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0