1½ timme åt skogen..

Haha nu försökte jag vara klyftig, har nämligen tillbringat 1½ timme inne i skogen för att leta kantareller..
Upp och ner för berg, huka sig för att inte få grankvistar i ansiktet och så hittar jag bara 2 sketna kantareller, och inte nog med det så hade påsen gått sönder märkte jag när jag kom så en kantarell hade ramlat ut *arg*

Men skönt var det, direkt när jag kom hem så tog jag en lååång kall dusch!! Var svettig som en gris och hunden är helt slut..  Ska snart över till mamma med Adrian, Adrians Farmor och Micke och fika sen så är det bara gå ner till tvättis och efter det ut med hunden så han får sitt kvälldopp =)




KRAM SÅ LÄNGE..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0