Äntligen..

Så är mitt hjärtebarn inte djävulen längre =)
Nu kom den efterlängtade tanden i överkäken som man väntat på..

Sov natten till idag från 19-08.15 *jippii* lite sovmorgon =)

Idag har jag hållt igång som bara den..
På dagen gick jag ut i skogen och letade efter kantareller och denna gång hittade jag massvis, gav dom till min pappa och han vart glad och tyckte dom var enorma *glad vart jag* och frågade om jag inte kunde hitta fler så skulle han göra en god middag av dessa när han kommer hem från finland.. Of course sa jag =) tyckte det var kul och skönt o traska i skogen med hunden och leta..

Direkt när jag kom hem så bakade jag =)
En chokladkaka med persikor o hallon som dekoration och en sockerkaka med hallon *mums*

När dom var klara så bestämde vi oss för att gå till sjön och låta Douglas bada som nu har blivit våran eftermiddags grej och så är ju Adrian med så slipper man att han får sin gnällperiod hemma då han brukar bli trött redan vid 5 tiden..

Sen vart det såklart bad för Adrian, kvällsmål och sen sova för hans del medans vi spelade bingolotto som vi förresten inte vann något på denna gång =) men snart kommer det *hoppas* =)

Tänkte sätta in några bilder nu.. Men dessa är från min mobil så ifall kvaliten inte e den bästa så e det därför...









SOV SÅ GOTT NU...

Kommentarer
Postat av: emma

Det vart ju jätte fina bilder fast det var med din mobil =)



Jag är också för abort!

Själklart ska det inte missbrukas men skulle det hända att man blir gravid när man inte känner sig redo så känns det ju skönt att man vet att man kan ta bort det... samma om man skulle bli våldtagen m.m.



hallå när ska vi ses????



Puss

2009-07-27 @ 22:12:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0