Fullt fart..

Det har det varit idag =)

Jag och Adrian var uttråkade imorse vid 11 tiden så jag ringde min far och mor och frågade dom vad dom gjorde, så vi gick över dit och umgicks lite..

Sen vart vi hungriga så jag, Adrian och mamma åkte och handlade kycklingwook och plättar till efterrätt =)
Mumsfilibabba vad gott det var..

Adrian fick en egen skål med lite plättar och vispgrädde, och plutten min åt helt själv idag, lite kladd vart det men han e duktig <3

Direkt efter det så åkte vi hem till mig och hämtade hunden och gick ner till sjön så Douglas fick bada och Adrian och jag busade lite och nu så slocknade Adrian efter sitt kvällsbad, stackarn har inte sovit mer än 20 minuter på hela dan och eftermiddagen då vi flängt runt så mycket..

Nu ska jag ta och läsa andras bloggar så hörs vi imorgon igen..

KRAM

Kommentarer
Postat av: emma

Detsamma =)=)=)

Måste ses snart... kanske nästa vecka... ?! puss

2009-07-19 @ 22:50:32
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0