Halloj =)

Åhh förlåt att man inte skrivit men jag har inte haft tid..

Har varit fullt ös varje dag, stan, mäklarfotograf och allt möjligt..

Igår fick man ju PENGAR =) Åkte in till stan och handlade kläder till Adrian, köpte nästan allt som var nytt och lite vardagliga bodys i storlek 80, herregud vad fort han växer.. Kommer ihåg när han knappt fick på sig 50 i storlek och nu är han redan uppe i 80 <3


                                    ADRIAN 4 TIMMAR                                                              
  
  

                  ADRIAN NÄSTAN 9 MÅNADER




Letar ju fortfarande efter kantareller =) Även fast jag fortfarande inte hittat så ska jag leta tills jag hittar.. Jag ger inte upp haha =)

Adrian har varit jätte jätte kinkig den senaste veckan, och har hmm löst bajs..
Jag hoppas att det ät tänderna som e på väg för annars måste han vara sjuk för jag har inte sett honom såhär nån gång men visst nån gång måste ju vara den första..

Nää ska snart till tvättis och sen ut och bada hunden och sen leta efter kantareller =)


KRAM SÅ LÄNGE....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0