Hjälp djävulen är här...

Fy fabian vad Adrian är jobbig, har faktiskt aldrig känt känslan att nää nu orkar inte jag, jag lämnar snart bort dig!!
men tror nog inte jag är den enda *hoppas*..

Ingenting är bra för honom, äta vill han inte göra, han börjar gråta när han ser mat.
han vill inte vara i famnen heller, han vill inte leka, han vill verkligen ingenting..

Just nu så sover han för andra gången idag och det var länge länge sen han gjorde, man skulle vara glad om han ville sova en snutt på förmiddan.. Skönt och få lite lungt o ro nu, slippa höra massa skrik och när man försöker lugna å skriker han bara ännu mer..

Men nu sitter jag och tänker på hur go o glad han annars e så detta kommer nog gå bra =)

Bilder kommer men kanske inte idag , allt beror på monstret =)

Ska gå och bre en macka, har inte hunnit äta än..

Kommentarer
Postat av: jenny, tor och loke

mina killar har varit likadana, inget dög åt dom, men det går över jag lovar, jag har tänkt många gånger att jag vill lämna bort dom. fortsätt tänk på dom stunder då han varit alldeles underbar, för dom tillfällena kommer tillbaka. kram från oss!

2009-07-27 @ 13:46:43
URL: http://jennt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0