Hugo Åbergs Memorial..

Årets vinnare av Hugo Åbergs Memorial är... *trumvirvel* inte mindre än

TORVALD PALEMA
 


Och nu undrar ni säkert att vad har detta med Jonna att göra?
Joo det är för att jag ÄLSKAR både hästar och travsporten, min pappa fick mig o tycka om travet redan i 7-8 års åldern och det hänger fortfarande kvar =)
Om det inte vore så att jag tyvärr blivit allergisk mot hö så hade jag nog jobbat inom travet..

Praktiserade hos Stefan Hultman när jag var 18 år och det var där vi märkte av min allergi =(
Har ju som sagt två hästar som just nu finns i Finland i träning och fungerar mycket bättre där än pressen som hästarna har här i Sverige hos stortränarna..

Ska sluta babbla, skulle juh egentligen ligga o sova nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0