Kantarellplockning..

Imorse vaknade lillkillen klockan 7.30, snacka om sovmorgon =)

Så hela familjen var pigga och glada så vi bestämde oss för att gå och leta kantareller,
letade igår också men hittade inte då och hittade inte idag heller =(
Men men ska ta och åka till björkvik nån dag och leta för där fanns det förra året vid denna tid om inte alla
redan plockat allt..

Har mailat med en tjej som ska sälja sitt radhus för ett fyndpris enligt mig =)
Har fått lite bilder och jag säger såhär shabby chic blir det i det huset ifall vi köper och köket var en dröm..

Fick en anonym kommentar om att stavsnäs är trist osv..
Mitt svar är Jag vet exakt hur det är där, det e inte så att jag flyttar från Stokholm innerstan till landet, utan vi bor redan i Gustavsberg och vi vill flytta längre ut till naturen och havet... Det är vårat val..
Och bara för att man flyttar ut dit så betyder det inte att man ALDRIG får flytta därifrån..

Nehe ska försöka ladda upp bilderna på Adrian senare också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0