Kvällsdopp..

Det har inte jag tagit idag utan det gjorde Douglas =)

Jag, mamsen, Adrian och Douglas gick ner till sjön satte oss där och tog med oss picknik och lät Douglas simma efter pinnarna vi kastade hela tiden så nu är han helt slut..

Och Adrian ska vi inte snacka om, han däckar ju totalt efter att vi varit där 3 kvällar i rad, han orkar knappt ta sitt kvällbad längre =)

NU ni så kanske vi flyttar till Skarpnäck till ett fint radhus där, har fått massa bilder mailade idag och fy det är verkligen mitt drömradhus =) Och inte nog med att det finns en helt underbar förskola där Adrian isådantfall kommer gå sen när han ska börja..
Men eftersom att vi redan tackat ja till lägenheten i Stavsnäs Gärde ifall vi nu skulle få den så hoppas vi nu att vi inte får den =) Även fast det är helt underbart där också..

Här kommer lite bilder på Adrian..






HÄR SER MAN HANS 2 TÄNDER <3












Nu orkar jag inte sätta in fler bilder..

SOV SÅ GOTT..


Kommentarer
Postat av: jenny, tor och loke

hej! vad kul å se att du är tillbaka. har kikat in på bloggen då och då för å se om du uppdaterat. vad fin adrian är! kram från oss

2009-07-19 @ 10:16:23
URL: http://jennt.blogg.se/
Postat av: Faster Angelica

Oj vad han är fin!

2009-08-04 @ 11:43:32
URL: http://angiegurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0